17? snarare 7.

Vid 17 års ålder är det ju meningen att man skall gränsas till vuxenvärlden. men jag kan ända känna att jag ofta touchar  min barnsligasida av mig. barndomslivet. haha. ja, jag tror det kan bero på att jag är som jag är i och försig. kommer nog toucha vid min barnsida resten av livet.
men hur som helst, så följde jag med min kära moder för att handla mat på coop. jag hjälpte duktigt till att samla in varor. men när jag skulle grabba tag i ett juice paket råkade jag stöta till en låda med juice med armbågen på något sätt. och ett helt juicepaket föll ner på marken och splashades. oj. tänkte jag då och gick för att leta efter personal som kunde torka upp det. när jag hittade ett butiksbiträde gick jag vidare för att införskaffa peppar. jag hittade burken och gick tillbaks till mamma, men på vägen, råkade jag tappa burken också. den föll rätt i marken och krossades den med... fast denna gången sprang jag (lite halvt) därifrån och fnissade åt min klantighet...

17? snarare 7.

//anna

Kommentarer
Postat av: PETRA

HAha pinsamt! xDDDDDd

2009-07-18 @ 20:34:47
Postat av: Frida Brems

Sv: Dennism är verkligen helt dum i huvudet, håller med! Kristian och Markus ÄR kungar<3

2009-07-18 @ 23:10:11
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0