Det gäller att ligga i!









Ja, som min rubrik säger, det gäller att ligga i med att skriva och uppdatera. Jag har faktiskt inte hunnit så mycket på sistone angående det, haha. Som hela dagen igår ägnades åt att vara i Trollhättan med min käre vän Amanda och träffa fina fiskar. Och sen hem till Göteborg, och gå ut på svartklubb med trevliga människor. :) Och jag väntar på bilder från Amanda, så tänkte uppdatera så fort jag får tillfälle. Kom nyss hem från att ha varit på ett demonstrationshus vid Götaplatsen och hört Mods och Makthaverskan. Såg en del söta killar där med, hehe, men... är rätt dålig på att flirta öppet hahaha, så lade inte in någon stöt. Men annars var det en trevlig kväll, satt även på café TinTin en stund med Anna banana och åt Mozarella toast (nomnomnom) och Anna åt en "schnitzel" som inte var en... schnitzel? Aja haha, ska snart se på någon film och sen sova! Så godnatt alla muppar och ha det bra i farstun!

Och apropå bilderna, så var jag mest sugen på att lägga upp något. Och när jag och Anna utforskade demonstrationshuset idag (som förresten var väääldigt stort) så hittade vi en dam tidning från 1964! Lite roligt eftersom min mamma var 4 år då haha. Men ja, iallafall, så hittade jag lite bilder från då och lade upp. Verkligen skillnad med mode och allt genom åren haha.

// louise

Kommentarer
Postat av: Ellen

MAKT MAKT MAKT



MAKT...HA...VER..SKAN!

2009-07-31 @ 02:59:02
URL: http://cupcakesareforeating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0