elly och jag på ikea



idag var jag med elly på ikea för att kolla på presenter till ellys mamma Juliana och dessutom en till present till ellys kompis anna G. jag var för lat för att gå så jag la mig i en säng som passade mig väl och såg allmänt graciös ut!

sen blev jag pigg igen!








söt som socker! ser hon ut att bitas nånstans?? skulle inte tro det!


elly testade toaletten, den funka inte så bra..


jag kom på att elly kan ju köpa den här tårt-hatten i present till anna g! fin va? dock tyckte inte elly detta var lika bra idé.. men jag fick en söt bild iallefall!


så vi sökte vidare..


leta och leta..


leta lite till..


och liiiite till...


tills vi hitta en jätte bra låda! och lite färger! prima!


och så hittade jag en jätte fin solros! flott!


tjaa det var nog allt, nu ska jag däcka i min säng, är sjukt trött. imon tidigt bär det av till grebbestad-karnivalen för party!
klart slut!

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0