gårdagen, morgondagen

Gårdagen var kul, det började med att jag drog till Isak för att träffa Elly & Isak dårå. När jag knackade på dörren till lägenheten öppnades den av en naken Elly i bara underkläder haha.


Vi spelade lite Tv-spel och sånt


och på kvällen drog jag och Elly till Marklandsgatan för att träffa Louise, hon hade på sig sina nya skor!


Jag och Elly lånade varandras skor, och Louise bytte till tygskor då hon inte orkade med klackarna längre. Vi tog spårvagnen till centralen där vi mötte upp Emil och Johanna.


Vi drog vidare till den här byggnaden vid Götaplatsen som ungdomar bosatt sig i för att det inte skall rivas. och jag vet jag vet, jag gick också in, lite pinsamt. för ärligt, det var ju helt fallfärdigt, inte enkelt att renovera det (dyrt också), likabra att riva och bygga nytt isåfall. Dessutom är det trots allt företaget som äger det, dom bör få göra precis som dom vill med det. Herre gud..


men lite kul var det faktiskt att gå (klättra) runt där






fast vi satt mest på en balkong


och träffade ellen i ett rum där folk repade


sedan drog vi vidare till Francks och fikade, därefter åkte jag, johanna och louise hem till louise där vi sov


på morgonen var det fint väder så vi bestämde oss för att äta frukost på verandan, det var fint


men sen började det bara regna överallt...


//anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar att jag bad dig att inte lägga upp den näst sista bilden men att du gör det ändå. :(

2009-07-22 @ 17:20:07
Postat av: Anonym

gjorde du? förlåt, hörde väl inte :O

tar bort den

2009-07-24 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0