Lykke Li

Alltså, det här inlägget måste få handla om Lykke Li. Hon sjunger inte bara helt underbart, hon har dessutom sjukt snygg klädstil och asnice frisyrer.
Kolla liksom, jag döööör.





och seriöst, klackskor. Så jäävla snyggt. Alltså, beror såklart vad det är för några och hur man ser ut i dom och hur man går i dom (har visserligen hört att jag går väldigt bra i högklackat), och vad man har för kläder till etc etc. Seriöst, folk som går med pösiga byxor eller jeans till högklackat ser så idiotiska ut. Jag menar, om ni ska bära högklackat, gör det med stil? Typ en tajt kjol eller stuprör åtminstone.
 lite kul att jag var jättenära på att köpa de här silvriga på topshop för ett tag sedan. Fast de var inte ens dom här, för det här är Jimmy Choo. Vågar inte ens gissa priset på dom, vet bara att de på topshop låg på 250 och var supersköna. Dock kunde jag inte köpa dom pga sparandet av pengar. :(

Haha, jag är verkligen sugen på att köpa lite högklackat.. Det är snyggt och skönt med tygskor, men att ha högklackat är snyggt, man känner sig längre och snyggare i det. Så jag ska absolut lägga lite slantar på ett par snygga högklackade..

Kolla bara på den här skönheten, gud det kliar i mig att ta på mig dom


eller de här, guuuud



jag blir helt skogalen nu
ett par vita nya låga converse och ett par snygga nya högklackade svarta skulle fan inte sitta fel.

Men men, nog med det här nu innan jag får spel hahaha.

// louise


Kommentarer
Postat av: SANNAH

åååh! Va kul!!!



lykke li är cool!

2009-07-17 @ 17:13:25
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0