och jag önskar att allt fick plats


skjorta: monki jeans: cheap monday skor: vagabond

Idag har jag varit på Ursholmen med Amanda. :) Sedan kom kusinen Karin och vi fotade lite tillsammans.
Som ni ser på min tofs och skjortan har jag inspirerats lite av Lykke Li, haha. Men det är för att hon är så jäääkla snygg som sagt hahah. Imorgon antar jag att det blir mer fotande och på söndag åker jag hem. Ska bli grymt skönt att få ha huset för mig själv i veckan. Blir säkert förfest och sen krogen med tjejerna när jag kommer hem, awesome.
Och det blir tyvärr inget Stockholm denna månaden, pga brist på tid och pengar. :( Men blir nog av i början av september med Amanda.

Och herregud, har snart läst klart Så länge vi båda andas. Vad är det för fetisch alla har för Twilight böckerna egentligen? Okej, fyran var bättre än jag väntat mig, men.. ne.. känns lite sådär haha. Helt okej liksom. Inte dåliga, men inte superbra heller.
Har börjat lyssna jättemycket på Veronica Maggio och Pull in Emergency på senaste.. Och jag upptäckte Ram di dam på spotify! Blev minst sagt förvånad, men glad för deras skull att de har lyckats komma ut där med tanke på hur små dom är. Kanske blir Djuret nästa?

Men men, nu ska jag snart sova. Adiós och Grus!

// louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, egentligen satte li bara upp tofsen när hon hade en dålig hårdag och råkade plåtas med den. tror inte hon har sådan frisyr annars.

2009-07-18 @ 12:27:47
URL: http://heroindos.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0