Sommarlovet tar kol på mig

ärligt talat, jag börjar längta tillbaks till skolan, alla tider att passa, lektioner, struktur.
att bara sova hela tiden, och vakna såhär sent gör mig bara trött och seg. I don't like it!
Dessutom, som jag tjatat om en del bland mina vänner, så kommer 2:an bli awesome!!
spana bara in dom här kurserna jag kommer läsa (för er som inte vet så går jag affärsprogrammet, bästa linjen!):

Affärsjuridik
Engelska B
Finansiering och kalkylering
Företagsekonomi B
Idrott och hälsa
Matematik
Moderna språk
Redovisning och beskattning
Rättskunskap
Småföretagande
Marknadsföring


Så sjukt spännande! Bara finfina kurser!
Nu ska jag hur som helst lyssna på smiths på högsta och laga frukost/lunch (bara det hör inte ihop liksom! vadå frukost/lunch!?!)

//anna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0