allting blir så mycket roligare med jens lekman.


jens lekman - your arms around me

nu är jag klar med förberedelserna till svenskaredovisningen! Enkelt! Först kollade jag på massa youtube-klipp (roliga t.o.m) som handlade om myten om att månlandningen inte ägt rum. Skrev ner lite punkter. Satte på Jens Lekman, sjöng med, klippte ut bilder till redovisningen, bl.a dessa;

och sedan skrev jag ner all info jag skall prata om! voilá! Lovely! Tricket när man pluggar är att göra det bästa av situationen, försöka göra det så roligt och intressant som det bara går!
Nu skall jag påbörja mitt brev, ja ni vet, engelska arbetet jag pratade om.
Det blir nog lite svårt, med tanke på pressen, måste få MVG på det för att få MVG i slutbetyg i Engelska A. Så tja. Det blir intressant att se om jag klarar det utan att få prestationsångestatacker tills jag typ börjar gråta av panik. Äh ah, har faktiskt skett förut X antal gånger.
Men time for work nu! Chao!

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0