Elly 17 år


i fredags firade vi Ellys födelsedag, flott!

moi.

Isak och chokladpudding.

Elly var glad och det är så det skall vara. :)

sedan kom Louise också.


pusta ut från dansandet lite.

vi hälsade på Robert och Ellen.

Elly blev lite arg.

förståeligt.


det var en fin kväll/natt och elly likaså.

För övrigt, hoppas louise inte blir arg för att jag bytte profilbild till den här bilden från ellys födelsedag, men jag gillar den här mer, vi ser liksom inte lika sura och allvarliga ut. och jag vill inte vara sur och allvarlig.
puss

//anna

p.s - sträckte rumpan när whatshisname bar runt på mig och anna G haha, visste inte att man kunde det xD d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0