en uppsats kvar!

ganska skrattretande att alla har slutat skolan nu medan jag har ännu en uppsats som skall skrivas. men imorgon slutar jag iallefall. efter att vi haft vanliga lektioner. men tja, härligt, vi skall samlas vi vasakyrkan kl 14 och ha den här avslutningen dårå. sedan skall klassen hitta på något direkt efter, mysigt.
men åh jag orkar verkligen inte den där uppsatsen. iofs skall den lämnas in först innan midsommar.. men man vill ju ha det gjort.. eller? får se hur jag gör. just nu vill jag nog skjuta upp det..

by the way, har äntligen hämtat ut min cykel, kommer använda den hela tiden! cykla runt överallt haha! min lila cykel alltså <3

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0