GREJT

holabola
Jag är... hungrig! Like usual hahaha. Meeen yeah, skön dag har jag haft! Lyssnade på klassiskt hela konsthistorian, drog till grönsakstorget med saga och johanna och åt vårrullar och ris med jordnötssås nomnom, sen bara skriva lite utvärdering på matten och få veta betyget på matten. Drog hem, lekte lite med Nikki i trädgården och fotade. :)
Ska börja plugga till power point provet med ... och jag måste köpa en ny laddare till min mobil för jag tror min försvann på siesta. xd Och min bärbara cd spelare blev dränkt i konstig smörja så den var det ingen idé att ta med :( RIP
Men aja, den kostade typ bara 200 spänn på Hemköp så världen går la inte under... Hehe. AJA trevligt puss

btw, lejte bilder



// louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0