I put my dreams in a box so they cant slip away



Fint väder är det! Melting in the sun oh yeah. Typ haha.
Var i stan idag och träffade folk, trevligt trevligt, men gud vad varmt det var! Dog lite
Och Arvika med Anna och Johanna imorn :D Awesome! Kommer bli bäst tjejer. <3
Fick plats med allt i min ryggsäck med, ännu bättre :D Lärde mig av misstaget att ta med mig en massa onödiga saker i en stor bag till siesta, använde knappt hälften liksom. Och Amanda har med sig plattång och hårfön så behöver inte ta med det etc. Allt ordnar siiiig, det löser siiiig. Vill se Timbuktu live igen, han är ju så jeikla bra.
Och shiit jag är ashungrig. Ska göra mig lite nudlar och möblera om i min ryggsäck för att få plats med vinboxen och minttun. Kommer bli så jäkla gott, ska köpa Cola och Pucko i Karlstad och blanda när vi kommer fram i såna där plast vinglas som jag och Anna ska köpa. GOTT.
Jag vet inte vad det är för vin, men det är ... vitt tror jag haha. Kostade ca 200 så jag förväntar mig inget exklusivt direkt.
Och cigg har jag med, så jag är klad cheeey.
Men.. ja! Ha det feint, kommer nog inte blogga på ett tag nu eftersom jag ska vara på mitt land i 3 veckor direkt efter Arvika.
XOXO // louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0