Listan.

I hela mitt liv har jag alltid fått olika kommentarer om hur jag är. Jag har även fått uppgifter i skolan som "skriv ner dina bra egenskaper". Antagligen aldrig dom dåliga eftersom alla tycker att man får dåligt självförtroende. Men jag vet både mina bra och dåliga sidor och det finns både positiva och negativa saker med hur jag är och beter mig.
Så jag har bestämt mig för att skriva en lista för hur jag är som folk kan betraktas dåligt och en bra lista. Okay, here it goes.

Dåliga sidorna
1. Jag pratar väldigt högt bland folk, vilket är jobbigt för andra och något jag själv inte märker förräns någon säger till mig.
2. Jag är rätt rapp i käften, kan ibland säga vad jag tycker och tänker till någon vilket sårar personen.
3. Säger nåt innan jag tänker. Inte bra.
4. Jag har väldigt dåligt självförtroende, och jag brukar sitta och gnälla för mina vänner hur jag ser ut. Vilket nog inte är så kul för dom.
5. Jag är oftast väldigt öppen av mig, och skäms inte för att  t ex säga "jag är jättebajsenödig" till någon jag knappt känner.
6. Folk tar mig oftast för givet, för jag visar mina känslor såpass tydligt att dom tror att dom kan behandla mig som dom vill.

Ja det var väl det jag kunde komma på för stunden. Ni vet säkert fler negativa egenskaper hos mig.

Bra sidorna
1. Okej jag kommer inte på nåt hahahaha. Kanske är det så att man lägger mer märke till sina dåliga sidor än dom bra. Eller är det bara så för mig?
2. .... Alltså, näe! xd vadfan. Nåt bra finns det väl ändå..?
okej
3. Jag är väldigt social av mig, men jag kan lika gärna vara ensamvarg.
4. Jag vågar tro på sådant som ingen vet om det existerar. Jag vågar tro på saker som inte har någon logik. Vilket är skönt, för då kan jag skapa min egen fantasi.
5. Jag älskar folk som vågar visa sina personligheter, som kan vara vad dom vill utan att skämmas. Men jag tycker att man även ska kunna se sina egna gränser för rätt och fel.

Det blev inte så mycket om mig, mer vad jag tycker och tänker. Men aja hahahahaha
Får börja bättra mig
Nu ska jag äta och min nytagna piercing måste rengöras lite. Puss

// louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0