new pantiez

Hey, jag har nya jeans och dom är skitsköna ;DDD Klad chey_92
Och jag har jätteont i nacken! Suttit för länge framför datorn haha.

Jag och mamma gick en jättelång runda med Nikki förut, det var så härligt. Perfekt väder med, alldeles molnigt och varmt.
Och dessutom har inte jag och mamma gjort nåt ensamma på väldigt länge, så det var sjukt mysigt att gå runt i skogen och prata med Nikki springandes bredvid oss, haha. Och justeja, vi hade skolavslutning idag, så hääärligt :D Äntligen.
Och fick 2000 av pappa för betygen, så köpte mina nudie jeans och cigg. Ska spara resten till resa, åker eventuellt upp till Stockholm snart. :) Ska kolla på resa till Berlin eller Danmark med, kanske ska dit med Saga. Skippar nog festivalerna, är inte pepp haha. Vet inte varför riktigt, är bara inte pepp just nu.

Men ja, ska snart gå och lägga mig och läsa Lydias hemlighet. Haha, namnet låter så fult, och egentligen är den boken till för typ 12- 14 åringar. Men den handlar om att hon tar tag i en tavla av en konstnär och åker tillbaks till den tiden då den konstnären levde, och lär känna konstnären och hans kunskaper. Som Rembrandt m.f Faktiskt väldigt intressant när författaren beskriver hur man ska måla etc, för det var ju så man gjorde på den tiden. Alltså reggade duken flera dagar innan på ett speciellt sätt, använde långa penslar etc. Och jag ska nog själv börja måla med olja snart. Pappa har bett mig måla en stor målning av Nikki i akvarell. Hoppas jag lyckas bara eftersom jag bara målat henne i mindre skalor förut haha. Aja det var nog allt för mig. Puss

btw bild


// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0