rastlösheten avtar.

det värsta med sommarlov är rastlösheten. som jag utsatts för det senaste (förutom frammåt natten då man vart ute i staden). imorgon skall jag iallefall träffa Johanna och dra till nån solig park kanske, eller någon uteservering och kedjeröka. i staden. och prata om livet. om pojkar. om fester och rödvin. och arvika såklart.
sedan, på tisdag. skall jag arbeta som en dåre, för att få ihop pengar till arvikabiljett. och annat. och onsdag då. och torsdag och fredag. osv. så rastlösheten är nog över för tillfället. och inatt skall jag sova för första gången sedan torsdag natt. underbart! vi får se hur det går!
men ah, sommarlov, underbart, faktiskt.
skall försöka hitta min usb sladd också så jag kan lägga upp bilder från helgens händelser imorgon.
men nu är det time to sleep. godnatt.

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0