till louises lista.


Louise & Jag på Kristian Anttila i vintras

Louise är bäst, så är det;

1. Jag pratar väldigt högt bland folk, vilket är jobbigt för andra och något jag själv inte märker förräns någon säger till mig.
Ganska kul tycker jag haha, vem bryr sig liksom, seriously?
2. Jag är rätt rapp i käften, kan ibland säga vad jag tycker och tänker till någon vilket sårar personen.
Ärliga vänner är de rätta vännerna
3. Säger nåt innan jag tänker. Inte bra.
Hahhaha as kul enligt mig!
4. Jag har väldigt dåligt självförtroende, och jag brukar sitta och gnälla för mina vänner hur jag ser ut. Vilket nog inte är så kul för dom.
Bara att jobba med! Själv tycker jag inte att det är jobbigt för du kan ju inte hjälpa det riktigt, men du borde lyssna mer på när vi säger att det inte är sant, för du är jätte söt louise :)
5. Jag är oftast väldigt öppen av mig, och skäms inte för att  t ex säga "jag är jättebajsenödig" till någon jag knappt känner.
Hahhaha we like it!
6. Folk tar mig oftast för givet, för jag visar mina känslor såpass tydligt att dom tror att dom kan behandla mig som dom vill.
Vilka skitkompisar isåfall!

Eftersom Louise typ inte kom på nått bra om sig själv tänker jag göra en Bra Lista om Louise:

1.  Rolig och charmig på alla sina vis!
2. Söt som fan!
3. Social!
4. Säger vad hon tycker, ärlig
5. Man kan alltid lita på henne, en underbar vän helt enkelt
6. Är bra på att ge goda råd.

Det här tog knappt 1 minut att skriva ner kan jag säga helt ärligt, och får jag lägga till en till sak? okej; Underbar klädstil!! Jag vill ha din garderob! Ge mig!

Puss Louise

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0