Stay with me

Ciao
Jag vill till Rom och London just nu. Rom för att se allt som jag vill se, och London för att hälsa på sköna engelsmän.
Seriöst, jag ska hitta en skola att plugga på i London, be sure.
Jag känner verkligen att det är sommarlov! Sover länge, och har ingen som helst tidsuppfattning. Ska därför bli skönt att få jobb, då har jag en sysselsättning. Men åh, jag kommer inte rida på länge nu. Eller, om jag inte hyr en islandshäst och är hos Celine en vecka.
Och Hultsfred blir snart, måste ha råd. Fast jag vet fortfarande inte om jag ska åka på det. Beroende på jobb och pengar.
Jag har tbh mer lust att bara göra en liten road trip med någon kompis till typ Frankrike, Tyskland och Italien. Man pratar alltid om att det ska bli av, men det händer aldrig. Och jag ställer mig alltid in på det av någon konstig anledning, och blir alltid besviken. Varför kan det aldrig bli som man vill?
Igår gick jag ner till stranden med Nikki och hittade helt random en massa kompisar som rökte vattenpipa. Hade varit där en stund tydligen, så jag joinade lite och stack hem sen. Har också spenderat 5 episka dagar med Jonathan, Celine och Clara.

Pic updates








puss

// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0