hej det var länge sedan

igår hittade jag min Ipod som vart borta i drygt ett halvår. och eh ja, jag hittade den i eh min jacka när jag rensa garderoben. jag vet. jag vet. hörlurarna stack liksom ut från jackficka. lite pinsamt. men hur som helst så är jag glad. för ett halvår är en lång lång tid, och jag hittade mååånga gamla låtar som jag inte lyssnat på på hur länge sedan som helst. lite nostalgi.
här är lite av dom där nostalgilåtarna om ni vill lyssna, dom är bra.


Melpo Mene - Benjamin

och

http://www.myspace.com/wildyearsmusic    (ganska okända tror jag, så hittade verkligen inga youtubeklipp, men myspace är också fint)
lyssna på;
years
golden boys golden girls
bartering for a bike

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0