min låda.

i mitt rum finns en jätte fin låda. när jag hittade den i källaren var den gammal och ledsen, så jag bestämde mig för att måla den rosa med rosor på för att sedan kunna använda den till något fint!
i min låda samlar jag på saker och ting som betyder nått för mig, ungefär som en dagbok, fast saker istället kan man säga.
så här ser den ut.




och nu ska ni få se några av alla grejer jag har i den, men inte allt, för vissa saker är hemliga.

här är ett brev som jag fått av ellys fina mormor i brasilien, hon är helt underbar, örhänget fick jag också.


här är min fina framsida till loggboken jag hade i nian.


här är en karta jag använde mig utav förra sommaren när jag åkte till stockholm för att se kent.


här är en gammal biljett till en operaföreställning i prag jag gick på i höstas, ett smycke jag aldrig använder men tycker är fint ändå och ett gammalt mjukisdjur jag sydde kläder till i lågstadiet tillsammans med mina vänner och deras mjukisdjur.


fint va? <3

och just det, ett litet tips;


//anna

Kommentarer
Postat av: popluggen

min loggbok var jätteful. borde ha pimpat min med!

2009-05-22 @ 18:07:22
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: anna

svar popluggen: du borde det :O så mycket roligare då.

haha nä men lite jobbigt, alla målade hitler-mustasch på stackars sami.

2009-05-22 @ 18:12:36
URL: http://januarypromises.blogg.se/
Postat av: jusrinej

ha en fin kväll , kram justine

Postat av: anna

svar jusrinej: tack tack du med :)

2009-05-22 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0