planer



min dag är dödsdömd. först och främst, måste jag plugga naturkunskap, ja, naturkunskap. det allra tråkigaste och meningslösaste ämnet man kan ha.
sedan hade jag tänkt jobba, tjäna pengar, inte alls meningslöst däremot. behöver det till arvikabiljett, om jag nu skall gå, har nämligen ingen att gå med. lyckat haha.
för övrigt är jag sugen på att dra till london i sommar, försöker få med mamma på min plan, köpa sista-minuten-biljett, bo på nått b:igt hotell och köpa sista-minutet-biljett tillbaka när vi har lust. låter som en rikigt bra plan, eller hur?
det skulle vara så himla flott att få se dom här i sommar i london.


s.c.u.m - visions arise

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0