arvikafestivalen del 1

okej, nu ska jag berätta min version av arvikafestivalen.

vi bodde i ett ganska epic camp med ganska epic människor som vi (jag, johanna och louise) lärde känna på bussen dit. här på bilden har vi louise. jan, världen chilligaste människa ever (we like u) och tim som tog med sig sin stora bag överallt med lite allt möjligt i.


här har vi tobbe som alltid fes hela tiden, man vande sig efter ett tag. du är snäll ändå.


jag grät så mycket den dagen. jag hatar att det gör så ont alltså.


hur som helst så var det väldigt varmt.
här kan man se tim, louise, johanna, dennis och jonathan,


jag fick sminka jan.


louise är söt.


vi hade samma tält som vi hade när vi köade 2 dagar till kent, sommarturnén i göteborg ni vet. lägg märke till mina fina tant-ormar, vi blev lite rädda för dom under natten..


hej fina sko.


lite innan festivalområdet.


festivalområdet.


jan är en snäll pojk.


arvikafestivalen del 2
arvikafestivalen del 3

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0