arvikafestivalen del 3

vi såg bob hund också.


men depeche mode var så mycket bättre. bästa spelningen. så flott när martin sjöng home och tårar fälldes.


en till bild.


och ännu en bild jag hittade nu när martin sjöng den här underbara låten home.


thåström var också bäst.


han sjöng en duett (kärlek är för dom) med anna ternheim som vi såg tidigar idag. ja, alltså, thåström och depeche var helt klart bäst enligt mig.
för övrigt såg mamma thåström och anna ternheim i göteborg två dagar tidigare.


ragnas & co, camp såg ungefär ut så här. inte så flott alltså. haha.


säg hej till emil, han är snäll. denna bilden togs då det var dags att packa ihop och säga adjö till festivalen.


emil snarkade genom hela bussen, dagens skratt typ, emils min. och louise somnade på en random människa som satt bredvid henne haha, också väldigt skoj tyckte johanna och jag.

men tjaa, det här var min berättelse om arvikafestivalen. ni kanske får se mer från louise dimension senare. vem vet.
puss och hej.

arvikafestivalen del 1
arvikafestivalen del 2

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0