Som en dagbok full med åsikter, tankar och vardagliga ting hade jag tänkt mig.

Så nu sätter jag fart med bloggen då. detta inlägget får bli ett sånt där vardagligt inlägg. jag har precis tatt lite halvknäppa bilder på saker jag håller på med nu kan man säga.

jag funderar på att gå ut och röka lite. det är så härligt nu när man är ensam hemma att bara göra vad man vill. och lyssna på edith piaf. typ.


läst har jag gjort ungefär hela dagen. eftersom jag råkat ut för en så jobbig förkylning. jag läste ut boken History of love idag t.ex. åh vad fin den var. jag har läst ut revbensdagar, morgnar också. den var också himlans flott. så nu har jag börjat på när kastanjerna blommar i Paris. eller ah, boken jag läste ut heter kärlekens historia, men engelska versionen heter History of love. jag tycker history of love låter mycket finare, så jag säger det istället. himla mycket finare faktiskt.


titta lite på min himla fina flickdrömsklänning jag köpte på monki (på rean) för bara 175 kronor! himla fint!


och så lyssnar jag för fullt på min spotify-spellista sena sommarkvällar på taket, fast helst nätter 2009 också. ta en titt på den tycker jag!
pusspuss

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0